Over Ons

Hey! Wat leuk dat je op deze website uitgekomen bent.

Mijn naam is Peter Schouten. Ik ben de eigenaar en tevens ook auteur van de Muziek Universiteit! Deze website ben ik uit een passie begonnen en is inmiddels echt aan het uitgroeien tot iets moois.

Sinds jongs af aan heb ik al een passie voor muziek en ben ik aan het leren om verschillende instrumenten te spelen. Het is er bij mij echt met de paplepel ingegoten vroeger dus ik weet bijna niet beter, haha!

Ik heb dus veel ervaring en kennis op dit gebied. Dat deel ik allemaal met je op deze website in de hoop dat ik jou en andere mensen hier mee kan helpen en in ieder geval veel waarde biedt.

Op de Muziek Universiteit kun je van alles leren. Denk aan:

• Piano leren spelen
  • Gitaar leren spelen
  • Het spelen van verschillende andere instrumenten
  • Reviews van verschillende instrumenten
  • Top 10 lijstje
  • En nog veel en veel meer

Ik doe dit met plezier en vanuit een hobby en tevens passie. Mocht je graag een review van een product willen hebben dan kun je die altijd aanvragen.

Verder kun je er ook zelf een insturen als je dat zou willen. Als je een website hebt kun je hier natuurlijk ook een linkje voor krijgen!

Mocht je nog hulp nodig hebben dan kun je altijd even contact met mij opnemen. Als je wil leren om piano of gitaar te leren spelen dan kun je starten met het downloaden van een van de gratis e-boeken.

peter-schouten